÷ 4,3 kg og ÷ 12,3 cm på 4 dager!

Ja du leste riktig!

Ferie gjør noe med kroppen når man hopper over på et annet kosthold igjen. 

Resultatet var hele 6 kg + på 7 dager!!

Det er helt sant.. 

Tenk at mat kan ha så stor betydning. 

Jeg har gjort det hardt og brutalt, men for å komme igang så må man ta seg sammen å bare gjøre det. 

Når man opplever så gode resultater er det enklere å holde seg til lavkarbo. Motivasjonen er helt på topp! 

Utskeielser må skje kun ved spesielle anledninger, som f.eks bryllup/bursdager og lignende tenker jeg nå fremover.

Startet tirsdag med faste, 21 timer uten annet enn vann faktisk. 

Tok 1 ts salt i 1 ss vann for å få i meg det nødvendige saltet. 

Spiste middag, så spiste jeg ikke før middagen dagen etter. Så rundt 20-22 timer mellom hvert måltid og mye vann gjorde store resultater. 

Du leser kanskje fremsiden på et ukeblad at noen gikk ned 30 kg på 3 mnd, å da tenker de fleste “yeah right”.. 

Men sånn er lavkarbo, man kan oppleve store resultater på kort tid bare ved å legge om kostholdet. 

I disse “ukebladtilfellene” er folk som regel sykelig overvektige, men tenk å forvandle en kropp på så kort tid bare med mat. 

 

Begynte å trene rolig tirsdag, å for første gangen i mitt liv er det gøy å trene. 

Rockering i 20 minutter til oppvarming og lette øvelser som roing og lignende.

Gleder meg til å sammenligne tidene.

Kroppen min er sliten, har kroniske smerter å jeg ønsker å bli bedre og etterhvert komme meg ut i jobb igjen.

 

 

29.08
Høyde: 171 cm
 Vekt: 72,2
Midje: 78 cm
Hofter: 91 cm
Byste: 95 cm

01.09 
Vekt: 67,9 (!!!🙌)
Midje: 74 cm
Hofter: 86 cm
Byste: 92,3 cm

 

÷4,3 kg og ÷ 12,3 cm.

Hvis jeg kan, kan du!

 

 

8 kommentarer
    1. Hei!
      Takk for flott blogg!
      Forstår jeg deg riktig hvis du faster ca 20 timer pr døgn over totalt 4 døgn. Kun ett måltid pr døgn over nevnte 4 døgn?
      🙂 Mvh Siri

    2. Siri H.: hei, ja ska legge ut mer nøyaktig “innlegg” etter 1 uke. Gikk på vekta idag å den viste at æ har gått ned 4,9 kg siden tirsdagsmårran 🙂 helt fantatsisk!

    3. Wow👍☺ Må ha det inn med teskje, jeg 😊 Du fastet i 21 timer, kun vann og en salt shot, ikke sant? Og fra dag 2 spiste du kun middag de tre eller fire neste dagene? Deretter tilbake på LK?

    4. Sitter og leser bloggen din om lavkarbo-reisen din… og jeg blir såå inspirert og imponert 😀
      Jeg veier 65 kg og skulle gått ned 6-7 kg, men føler det er liksom “så lite” jeg skal ned, at det er vanskelig å merke noen forskjell på kort tid, jeg får høre at man liksom må slite veldig for å bli kvitt kg når man i utg. pkt ikke kan kalles overvektig… Tror du at den måten du beskriver her med faste og et middgsmåltid i døgnet kan funke for meg også, selv om mine kg er litt eldre enn feriekiloene dine var…?
      Jeg har lavt stoffskifte og leser om så mange som får et nytt liv med lavkarbo. Nå sliter ikke jeg noe spesielt med den sykdommen siden jeg har levd med den siden jeg var 7 år, men jeg er fristet til å prøve den livsstilen… Er bare at jeg er så dårlig på å holde meg til ting i lengden, så jeg trenger litt rask motivasjon for å fortsette og skjønne at noe funker for meg også… 😉

    5. Marit Skancke: hei! Har absolutt villa testa, ved å kutte ned på karbohydrater å spise maks 20 i døgnet tippe æ du raskt går ned litt, å det gir goood motivasjon t å fortsette. Spis så ren mat som mulig, drikk nok vann, spis når du e sulten å stopp når du e mett :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg