Fra 72,2 – 65,8 kg under ei uke

 

Okei først og fremst haters, dere oppnår ikke stort annet enn latter. Hvorfor i alle dager skulle jeg fake’ vektnedgangen ?? 

Det er helt latterlig, om man jukser lurer bare man seg selv. Voksne folk altså….

 

Okei, det hele startet tirsdags morgen etter 1 uke med ferie og alt man kan tenke seg av høykarbo. Spiste lavkarbo til frokost for å slippe ballongmagen i bikinien, men lunsj og middag ble det høykarbo…. var i totalt feriemodus, spiste alt det jeg normalt ikke spiser sett bort fra sukker. – sjokolade, kaker, is og lign.

 

Kroppen min hater høykarbo  – eser ut som en ballong å jeg føler meg rett og slett helt forferdelig. Mens jeg var der gikk jeg opp mye i vekt  – måtte kjøpe nye klær for at lårene og magen ville ikke inn i shortsen. 

Når jeg kom hjem natt til tirsdag bestemte jeg meg for å gå ALL IN, da mener jeg all in.

Spiste siste måltid/snacks på flyet på vei hjem fra kypros og drakk kun vann frem til middagen ca 20 timer etter. 

Ingen kunstig søtning av noen form før fredag! Jeg som elsker sjokolade å har et lite tonn liggende i skapet har ingen problemer med søtsug mer. 

Fredag drakk jeg en sukkerfri café latte på caféen og spiste middag. 

Dette er måltidene jeg har spist siden tirsdag:

 

Stor salat med masse digg 

Drikker bare vann og av og til en liten saltshot for å få i meg salt. 

– 1 ss vann og 1 ts salt.

 

Onsdag  http://m.meglerfru1.blogg.no/1504332262_primavera_fylt_kylling.html

Torsdag

Hjemmelaget burger med chili og fetaost uten   brød og grønnsaksform.

Fredag

Persisk gryte med Shirataki-Nudler 

http://m.meglerfru1.blogg.no/1504284212_persisk_gryte_med_shiratakinudler_lavkarbo.html

Lørdag

Ostesufflé med salat

http://m.meglerfru1.blogg.no/1488651481_verdens_beste_ostesuffl_glutenfrilavkarbo.html

Søndag

Spekeskinke, fetaost, tomat, løk, agurk, avokado, mozarella og sitronpepper. 

Utelunsj med barna, hva middagen blir tar jeg på sparket.

 

 

Drikk masse vann når du har periodisk faste! 

Ikke tygg tyggis/munnspray/pastiller/drikk lightbrus.

Drikk kaffe og vann frem til måltidet. 

 

Tok bilde av vekta utpå dagen tirsdag – allerede 200 g mindre. 

Tipper halvparten er selvfølgelig vann, men vekta viser totalt forskjellig. Å det gjør stort for motivasjonen. 

 

29.08
Høyde: 171 cm
 Vekt: 72,2
Midje: 78 cm
Hofter: 91 cm
Byste: 95 cm

 

03.09

Vekt: 65,8

Midje: 72 cm

Hofter: 85 cm

Byste: 92 cm

 

 

Prøv periodisk faste du også, du kommer til å bli overrasket over hvor lett det er. 

Les mer her:

http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/

 

Fra idag så skal jeg fortsette å faste 16:8 spisevindu, men spise 2 måltider. 

 

Begynte å trene rolig tirsdag også for å lette litt på psyken, rockering og roing. 

Må starte rolig pga gammel bekkenfraktur, ryggskade, dårlige knær, nakken, nerveskade, vonde ledd og en brukket ankel som enda etter 2 år ikke er bra. 

 

 

Bildet under er tirsdag – fredag.

8 kommentarer
    1. Utrulig bra! Så flink og målretta du har vore!
      Er vekta den samme no som før ferien, dvs gjekk du ned igjen alt på den veka?

    2. Oi, fantastisk! Blei du ikkje veldig slapp/svimmel/hodepine når du gjekk rett frå høgkarbo til å spise eit måltid lavkarbo for dagen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg