Mat på farten Stjørdal

 

BigBite

 

De har salater, der kan du bestille f.eks salat med kylling i karri/fajitas/taco og lignende i stedet for å bare spise vanlig salat.

 

Det er bare å spørre, så ordner de til deg.

Supert tips om du savner smaken av BigBite, men ikke spiser der mer pga lavkarbokostholdet.

 

Der anbefales salaten med roastbiff, løk, agurk, salat og majones.

 

 

Egon

 

Der er det perfekt å bestille kylling blt uten brød og chips, du kan fint unne deg en skive med melon til på lunsjmenyen.

 

Der kan du bestille ekstra bacon til, salat, majones, kyllingfilet, tomat og rømmedressing.

Egon har også gode salater på menyen, omeletter og andre kjøttretter.

 

Napoli/Amore/Stjørdal Pizza og Grill

 

Kebabsalat, det er jo så godt! I stedet for å bestille med chips og brødkrutonger ber du om ekstra salat i stedet.

Ikke bry deg om at det kan være noen få mais eller noen få korn sukker i dressingen, hvor ofte spiser du på restaurant?

 

Kjøp f.eks løvstek med ekstra salat og dressing.

 

 

Coop Mega

 

Salatbar er perfekt, siden du kan plukke det du selv ønsker, de har fått inn bacon i baren også nå. Her kan du finne alt du øsnker i en salat.

 

Selv liker jeg godt masse kylling, ost og bacon.

 

Coop Mega har også ferskvaredisk, der er det kjekt å kunne kjøpe fersk grillet kylling, kyllingvinger, koteletter, ribbe og lignende.

 

Coop Mega har også et proteinbrød i vakumpakker som er en fin nødløsning, det burde ristes før spising.

De har også brisk knekkebrød og sukkerfrie kokosboller.

 

 

Spar Hegra

 

De har også ferskvaredisk og salatbar.

 

Kyllingvingene er kjempegode!

 

 

2 kommentarer
    1. Kan også tipse om Deli De Luca, de har fått slatbarer der (iallefall den på Haukeland). Veldig god, og de har forskjellige alternativer til dressinger. Men de har også andre alternativer til snack til de som spiser lavkarbo og sukkerfritt. Jeg ble iallefall veldig glad når jeg oppdaget dette når jeg var på Haukeland 🙂 De har også supper på kaffeen, men vær obs at det ikke er hvetemel i den. Men soppsuppen hadde iallefall ikke dette 🙂

    2. Så sant! Når jeg er i Oslo, spiser jeg veldig ofte på Egon. Dem har så god mat der 😀 big bite er også ofte et must, hvis jeg bare er på en liten shopping tur ikke så langt fra her jeg bor. Flotte tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg