Endelig selges det lavkarbo på café!!

Jeg har inngått et samarbeid med en lokal café her på Stjørdal, de kontaktet meg å lurte på om jeg var interessert i å samarbeide med dem, noe jeg selvfølgelig takket ja til!

De bruker mine oppskrifter å lager min mat, for meg er det et kjempekompliment.

Dagen etter møtet med dem satte de i gang å lagde snickers, det er en av mine favorittoppskrifter, å vet dere hva ??? De elsket det, en venn av de som driver caféen la igjen en kommentar til meg om at det var den beste “kaken” han hadde smakt. 

Nok et kompliment, jeg er utrolig stolt over at noen ønsker å bruke mine oppskrifter i sine caféer. 

 

For meg betyr dette så utrolig mye, og jeg er evig takknemlig for muligheten til å ta med gutten min på 2 år for første gang på café etter diettstarten i juni 2017. 

Før har vi ikke kunnet tatt han med noe sted, for det finnes overhode ingenting spiselig for han. 

Jeg er opptatt av at han skal leve så normalt som mulig fordi om at han må spise diett på grunn av alvorlig sykdom. 

 

Han spiser opp til 20 karbohydrater i hele døgnet. 

Her skal du få et bilde på hvor mye karbohydrat det finnes i ulike ting. 

 

Tenk en så liten porsjon havregryn f.eks inneholder 10 karbohydrater, det er sunt med havregryn men det inneholder mye karbohydrater.

 

 

Så denne cafeen midt i gågata i Stjørdal sentrum valgte å prøve ut oppskriftene mine, jeg er helt overlykkelig over at jeg får den sjansen her til å vise at det et marked og behov for mat/snacks uten sukker og uten gluten!

 

Jeg håper folk setter pris på tilbudet å prøver ut de ulike tingene. 

I fremtiden vil det bli flere lunsjretter og lignende. 

 

Smile Café Gata 

http://www.smilecafe.no/smile-cafe-gata

 

 

5 kommentarer
    1. Åh. Så kjekt 🙂 Gratulerer så mye. Håper det blir en fremtid med mer lavkarbomat i andre lokaler også. Ser til om med på Ikea, er det vanskelig å få noe som er lavkarbo! Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg