Jeg slår opp med deg! Du får ikke kontrollere livet mitt igjen……

 

 

 

Dette er helt forferdelig, jeg nektet å la kroppen få styre sitt liv på egenhånd bare på grunn av noen miligram med tabletter 1 gang om dagen. 

 

Jeg har aldri opplevd lignende å de gangene jeg tar meg skikkelig sammen å lever på 15 karbohydrater om dagen går jeg bare opp i vekt, opp i vekt faktisk uansett hva jeg spiser til og med med kaloriunderskudd.

Jeg startet på antidepressiva og p-sprøyte i samtidig i september, sprøyta har jeg ikke tatt siden før jul, å drømmer om at den forsvinner ut av systemet snart.

Men Cipralex som gjør meg rolig, i stand til å jobbe, mindre innvendig og utvendig stress er årsaken til at jeg rett og slett ikke har sjans til å gå ned i vekt. 

Jeg har i løpet av denne tiden prøvd det meste, spist høykarbo også å det er ingen forskjell. 

Nå vil jeg tilbake til lavkarbolivet mitt som holder vekta mi i sjakk.

Tenk å må gå ned nesten like mye som jeg nettopp har gått ned takket være bl.a disse to.

Jeg har testet ut et hav av andre medisiner for.migrenen også, så vil tro det kan tas med i beregningen. 

Jeg slår rett og slett opp med medisinene fordi jeg blir mer deprimert av å bli tjukkas igjen. 

Det er virkelig så ille at jeg ikke har stort å kle på meg mer, jeg kvier meg for å gå ut fordi jeg har store problemer med dette. 

 

Så f… y… Cipralex, nå blir det trening fremover for å se om livet blir enkelere uten medisin.

Posttraumatisk stress er ikke til å spøke med, men jeg har klart ting før så klarer jeg sikkert dette også for jeg kan ikke ha det sånn mer. 

 

Til dere som bruker f.eks kortison/sarotex/Cipralex/cipramil/neurontin osv, det kan vær årsaker til at du ikke går ned i vekt om du lurer på om lavkarboen funker eller ikke. 

For kontrasten er natt og dag.

Gooooodbye this and hello 

That:

3 kommentarer
    1. Neeei ikke si det da😭Jeg har gått på cipralex i snart 1 år nå..har gått opp mange kilo og tenkte at nå er det nokk! På søndag tenkte jeg å begynne på lavkarbo igjen for å se om det hjelper..så nå krysser jeg alt jeg har for at jeg går ned noen kilo eller så gidder ikke jeg heller å gå på cipralex lenger😢Skal følge med deg og heie på deg☺️Eller heie på oss begge😜Veldig flott blogg du har!!👏Klem Mona

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg