Kokeboka er sendt til trykking!!

I skrivende stund er det passert 370 forhåndskjøpte bøker før boka er ferdigtrykt, det er helt fantastisk spør du meg. Jeg er helt sjokkert og overveldet over at folk har sånn tro og tillit til meg å det jeg gjør. 

 

Jeg satset mye, det koster veldig mye penger å trykke opp skikkelige bøker alene på bar bakke, med 2 0 0 sider!! Men takket være dere så ser det lysere ut fremover. Jeg er så utrolig glad for at jeg tok sjansen, det er ikke mange ukene igjen til boka er her nå.

I løpet av august kommer den fra trykkeriet i Baltikum og opp til Stjørdal på et lite lass klar til utlevering. 

Boka har fått navnet til hverdag og fest på grunn av den fantastiske facebookgruppa med samme navn. 

Du kan bestille boka i direktelinken under her:

https://www.meglerfru1.no/products/kokebok

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg