Kjære lesere, håper jeg får tid til å legge ut mer av det gode snart…………………….

Så langt har denne sensommeren vært et eneste kaos,

jeg skulle ønske jeg kunne dele alt å være så ærlig og åpen som jeg egentlig er.

Jeg beklager at dere ikke har fått svar på spørsmålene i bloggen,

jeg beklager styret med Bring i forbindelse med utsendingene

med boka og beklager om jeg har glemt å svare på meldingene dere har sendt meg.

Jeg har aldri i mitt liv vært så tom, tom…

For å skåne mine nærmeste velger jeg å ikke gå noe nærmere inn på dette nå, jeg kommer til å skriv en dag om hvorfor jeg er såpass fraværende. 

Det vil kanskje komme en ny oppskrift eller oppdatering av og til, men den nye bloggen kommer ikke med det første.

Beklager.

3 kommentarer
    1. Selvsagt kommer privatlivet først i rekken, skjønner deg godt 🙂
      Og noen ting trenger man ikke å dele selv om man er åpen på det meste.
      Ta tiden til hjelp 🙂 Ønsker deg en god helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg