KetoCoffee It Works – Enklere vei til mer energi – Fettkaffe ferdig på pose (sponset)

 

Fettkaffe  på pose!

 

Jeg er så heldig å får muligheten til å teste dette nye produktet. 

Hvem ønsker vel ikke en så enkel løsning som det her med KetoCoffee.

Den kan blandes i både varmt og kaldt vann, kjempepraktisk å ha med seg i veska.

Jeg kommer til å være 100% ærlig.

Gleder meg til å prøve, å se om jeg holder meg mett lengre, får mer energi å kanskje går ned noen kilo også.

 

Dag 1 

Testet ut med varmt vann idag, en take away på vei til jobben.

Positivt overrasket over hvor godt det smakte å hvor lenge jeg holdt meg mett.

Blåmandag, karbosprekk i helgen å fortsatt all den energien, det kan jo ikke være tilfeldig. 

Jeg drakk denne klokken 0830 idag morges å spiste ikke annet enn et par tyggis frem til middagen kl 17.

Jeg har drukket mange kopper fettkaffe i løpet av mine snart 2 år på lavkarbo, å dette er helt genialt at man kan få kjøpt porsjonsposer. 

Ha i veska når man er på farten, på fjelltur, ferie osv.

 

Dette er et produkt jeg virkelig kommer til å prøve ut mer, i morgen blir det en kald med is, blir som en iskaffe bare med masse energi.

 

Et lite tips!

Rør den godt ut, det gjorde ikke jeg.

 

Sjekk gjerne ut Gry Anitas Facebookside:

Gry Anita’s Helse & Livsstil – Fordi DU fortjener det

 

Ønsker du å lese om produktet å eventuelt bestille bruker du linken som ligger her:

http://gryanita.itworkseu.com/

Gry Anita Ness tar imot spørsmål og bestilling på sms også: 91757393

Bruk kode Meglerfru1 om du bestiller.

 

#KetoCoffee #lavkarbo #lchf #fettkaffe 

 

2 kommentarer
    1. Hei. Du har en super blogg og dine oppskrifter er så gode .!! Fortsatte du på KetoCoffe? Takk for at du deler og gir dine erfaringer! PS stroganoff grytenvar himmelsk så den er tipset videre til venner🤗 i dag lavkarbo pizza fra din oppskrift 👍god helg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg