Nettbutikk!!

http://Www.meglerfru1.no

 

Overskriften taler for seg selv! 

Jeg har opprettet en nettbutikk fordi at både jeg og kunder bruker alt for mye tid på å skrive frem og tilbake når det gjelder bestillinger. 

 

Jeg skal gi ut bok etterhvert å da har jeg uansett måttet ordnet det på et vis. 

Enklere og bedre for alle parter 

 

Jeg har startet bare enkelt i det små, å håper at det kan gjøre ting litt enkelere fremover. 

 

Du kan egentlig bestille alt fra bloggen, men ikke alt er sendbart. 

Det vil si at jeg ikke kan sende kremkaker i posten, men det forstår de fleste. 

 

Ta gjerne kontakt på min Facebook-side meglerfru1 om du ønsker mer info og lignende. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg