Hvorfor rister du mamma?

Dette er virkelig så ille at jeg har ikke ord….

 

Jeg har startet på Topimax for å forbygge migrene, migrenen er verre og bivirkningene er Veldig intense allerede på uke 2. 

Dette er verre enn antatt og absolutt ganske skremmende. 

 

Zombietilstander er vel det man kan kalle det, eldstemann spurte meg idag ” hvorfor rister du mamma?”…..

Rister ja, jeg rister som om at jeg skulle vært naken i 20 minusgrader. 

Jeg er ikke nervøs på noe vis, bare kroppen skjelver. 

 

Mister allerede mye hår, hukommelsen er svekket, håndskriften er kronglete, humøret er dårlig, hendene skjelver, ansiktet er rødprikkete, søvnig, ukonsentert… til og med Pepsi Max smaker forderdelig, å vet dere hva!?!? Jeg drikker det fordi, fordi jeg må ha noe annet enn 3 liter vann. 

Jeg er usedvanlig tørst om dagen, men legen sa jeg ikke kan drikke mer enn det jeg drikker til vanlig..

 

Smører meg med den lille tålmodigheten jeg har igjen, for dette er ikke godt å kjenne på mer. For migrenen ødelegger livet mitt. 

 

Jeg sliter med å finne ord, bevegelser, rettskrivning, konsant trøtt og svimmel.. hva blir det neste..

 

Krysseren fingrene for at Topimaxen snart er snill med meg….. er ute av tellingen på antall sammenhengene dager med migrene, sist jeg telte var det vel 119.. 

 

God natt, håper jeg slipper å våkne klokken 0430 av at jeg må ta akuttmedisin. 

 

Jeg har lovet opp til flere ganger å både svare folk å legge ut oppskrifter, jeg har store problemer med skrivingen for tiden så jeg må utsette ting til hodet mitt fungerer litt bedre igjen.. jeg har klart å skrevet utallige ting feil, å det er enda godt folk har vært våkne å stoppet det i  tide å enda godt det ikke er nevrokirurgi det er snakk om 😅

 

#fuckmigrene #klagemuren

5 kommentarer
    1. God bedring! Har du vært plaget i mange år? Prøvd det meste av medisiner?? Lavkarbo hjelper ikke på migrenen, kanskje? Er i hvert fall helt forferdelig vondt! Krysser armer og bein for deg😊❤️

    2. Å kjære deg. Dette høres så grusomt ut. Håper så inderlig at du blir bedre nå. Bivirkninger er noe herk ! Masse god bedring til deg ❤

    3. Huff det er trasig med den migrena😫 Plages og med migrene og det eneste som har hjelpet meg er akupentur. Har vært hos mange men det var en person på sortland som hadde kontor på et treningsenter som virkelig kunne sette nåler. Var uten migrene i 1 år etter jeg var hos han. Men masse lykke til videre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg