Forhåndssalg av kokebok

Etter gjentatte forespørsler bestemte jeg meg for å starte prosjekt kokebok.

Det er utrolig gøy at folk ønsker å kjøpe boka mi, men det er en stor risk å ta, det jeg har bestemt meg for er å må ha 300 forhåndsbestillinger via nettbutikken  før jeg risiker å ta sjansen og sende inn til trykkeriet.

Det er mye penger det er snakk om, så jeg må ha en form for garanti på at jeg ikke sitter igjen med et lass bøker selv.

Når jeg har fått 300 forhåndsbestillinger så sender jeg inn til trykkeriet, det vil da ta omtrent 3 uker fra innsending til jeg har bøkene her å klare til sending og henting.

I nettbutikken kan du enkelt bestille boka, og det blir registrert i ditt navn og sendt ut fortløpende fra den dagen boka er ankommet.

Boka vil være av ypperste kvalitet, med sydd innbinding og et materiale som tåler litt med tanke på at den benyttes under matlaging.

Boka vil inneholde omtrent 200 sider der det er oppskrifter fra bloggen og noen nye oppskrifter.

Innholdet i boka vil bli kategorisert etter:

Frokost

Lunsj

Middag

Snacks

Søtsaker/godteri

Julebakst/påskesnacks

Kaker

Tilbehør

Drikke 

Tips

Nyttige butikker/nettsider

Handleliste

Nye matplaner

Ukesmeny 

 Direktelink for bestilling av kokeboka finner du her:

https://www.meglerfru1.no/products/kokebok

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg