Gleder meg til å våkne en dag uten å ville bare sovne igjen

 

 

 

 

Jeg er så lei, nå er det mye som skjer som er positivt og spennende, beste årstiden, snart en velfortjent ferie, ny jobb, boka er snart ferdig, men hver dag våkner jeg med migrene…. 

Idag skulle jeg bake å sende noen kaker i posten, å gjøre enda mer på kokeboka som nå har blitt forhåndssolgt! 

Men her ligger jeg med migrene….. ikke en dag siden 04.januar har jeg vært helt uten, jeg venter tålmodig å i spenning på den nye forebyggende medisinen jeg startet på skal funke. 

Jeg gir ikke opp, for det er ingen løsning men jeg klarer ikke å gå rundt som en zombie med alt for trang hjelm. 

Faen asså, jeg er så frustrert og lei, dette skulle bli et bra år, mitt år! 

 

Mer forklaring angående migrenesykdommen kommer i et eget innlegg, for nå etter så lenge vet de hva det er – de prøver så godt de kan på nevrologisk å hjelpe meg, men når det gjelder medisinene så må man ta tiden til hjelp.

Jeg beklager at jeg bruker bloggen til min klagemur, men det er så frustrerende dette.

Ønsker at om det er noen lesere som har erfaring med Familiær Hemiplegisk Migrene kan ta kontakt….

 

 

#klagemur

2 kommentarer
    1. Botox i panne og sinnarynke ga meg et nytt liv! Migrenefri pga botox siden 2012, anbefaler deg å prøve! Hadde migrene flere gang i uken før..

    2. Huff, det er ikke noe godt. Jeg har også hemiplegisk migrene, men anfallene kommer sjeldnere og sjeldnere jo eldre jeg blir. God bedring, og lykke til med ny behandling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg