Jeg kommer tilbake med nye oppskrifter når ferien er over å boka er ferdig

 

Det er mye jobbing med å lage bok selv, i tillegg til jobb, familie, sykdom og alt ellers. 

Jeg kommer tilbake med mange gode oppskrifter når boka er ute.

 

Jeg må konsentrere meg om å bli ferdig med det prosjektet før jeg Blogger igjen, jeg kommer kanskje til å publisere noe av og til, men ikke så ofte som tidligere. 

Jeg gleder meg stort til den dagen den er klar. 

 

Gjett om det blir kjekt å ha boka fremfor seg i stedet for mobilen, for jeg husker ikke mine egne oppskrifter altså…. 🙂

Beklager sene svar på kommentarene også på bloggen, jeg kommer sterkere tilbake IGJEN😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg