Jeg er FORFATTER av min egen kokebok!!

Dette har jeg virkelig sett frem til å nå idag var den her, 4 fine paller med fantastiske fine bøker som jeg har laget selv, tenk det!!

Startet dagen med kronglete rygg og skikkelig kjipt vær å plutselig står det en trailer i gårdsplassen 1 dag før den opprinnelige leveringsdatoen. 

En spent Iver sto klistret i vinduet å fulgte nøye med, å tenkte sikkert hva i alle dager er det mamma har fått i pakke. 

Her er herligheten: 

 

For dere som ønsker å kjøpe et eksemplar kan dere kjøpe via nettbutikken min :

https://www.meglerfru1.no/products/kokebok

Sending i posten eller henting hjemme hos meg på Hell, 2 minutter kjøretur fra Værnes.  

 

Boka har 200 sider, omtrent 200 oppskrifter inndelt i kategorier. 

Tips/Råd – Handlelister 

Varierte oppskrifter – Lavkarbo for både hverdag og fest. 

 

Når alt dette med forhåndsbestilte bøker er utsendt og ting har roet seg, kommer det nye oppskrifter å jeg skal ta en grundig oppussing av bloggen.  

12 kommentarer

Siste innlegg