Jeg har vært på ultralyd

Noen ganger er det ikke alltid det går som planlagt, så jeg har vært på ultralyd.

Det tar visst litt tid å få rydda jula ut av både huset og kroppen.

Anbefaler foresten alle sammen å gå på butikken å kjøpe ribbe på halv pris å fryse ned til resten av året.

Lag spareribs, porchetta, grillribbe eller stek den som du ønsker selv.

Jeg kjøpte 3 ribber på REMA 1000 fra Gilde av samme type som vi spiste på julaften,

Santa Kristina ironisk nok, den anbefales virkelig!

 

PS. Jeg er ferdig med å få barn. Bare mat i min mage ☺️😅👌

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg