Julestress og fandens oldemor

Jeg stresser ikke til jul…. jeg stresser med at jeg nesten ALDRI kommer inn på bloggen min selv en gang, jeg som skulle gjøre om her.

Svare på spørsmål…..kommentarer, rydde opp og endre litt. Neida, i det siste skjønner dere så har blogg.no byttet plattform.

Så det er mye tull med bloggen, min blogg var utilgjengelig 1 døgn.

Gamle linker funker heller ikke, jeg kommer meg ikke alltid inn her selv en gang.

Jeg blir stressa av det her for folk tror at bloggen ikke eksisterer lenger, jeg har motatt utallige meldinger i den siste uken om dette.

Beklager så mye.

Mitt nyttårsforsett vil være å gjøre bloggen om til en mer enkel og oversiktlig blogg, der man kan finne ting lettere.

Jeg har hatt tidenes hardeste år å jeg skulle ønske jeg hadde mer overskudd til å gjøre det jeg elsker, nettopp dette!

2019, mitt år.

Unødvendig angst er unødvendig når man har nok angst fra før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg